0

برای استفاده بهتر از سایت، به حساب تون وارد بشید

گارانتی اثربخشی

من، همه‌ی دوره‌ها و آموزش‌های خریدنی کارنتا رو گارانتی می‌کنم؛ چون به اون چیزی که آموزش می‌دم، باور دارم و مطمئن هستم که توی کار تون و هدف تون، تاثیر می‌ذاره؛ ولی این گارانتی، از نوع «گارانتی اثربخشی» ئه. یعنی من تضمین می‌کنم که اون آموزش، توی روند کار تون، تاثیر مثبت می‌ذاره و حتماً باعث پیشرفت خودتون یا کسب‌و‌کار تون می‌شه. البته به شرطی که شما به آموزش‌ها و پیشنهادهای گفته شده، عمل کنید.

اگر همه‌ی کارهای گفته شده در آموزش رو انجام دادید ولی باز نتیجه نگرفتید، این، حق شما ئه که از گارانتی اثربخشی استفاده کنید و پول پرداخت شده رو پس بگیرید. اگرچه من مطمئن هستم که این اتفاق نمی‌افته؛ چون:

  • ۱- کیفیت فایل‌های آموزشی (نوشتاری، صوتی و ویدیویی)، همگی خوب و عالی هستن.
  • ۲- در آموزش‌ها، روش‌هایی گفته می‌شه که قبلاً تست شده و از نتیجه شون مطمئن هستم.
  • ۳- همه‌ی آموزش‌ها، به ترتیب هستن و بیش‌تر وقت‌ها از صفر تا صد، همه چیز رو پوشش می‌دن.
  • ۴- همه‌ی آموزش‌ها، پشتیبانی آنلاین دارن.
  • ۵- برای اطمینان خاطر شما، نمونه‌هایی از آموزش‌ها توی صفحه هر آموزش قرار داده شده و شما می‌تونید اون‌ها رو قبل از خرید، ببینید و ارزیابی کنید.
  • ۶- همچنین، شما می‌تونید سرفصل‌ها و توضیح‌های هر دوره و آموزش رو قبل از خرید، ببینید تا اگر مناسب شما بود، اون رو تهیه کنید.

همه‌ی این کارها برای این ئه که شما مهم هستید و حق دارید که بدونید و نباید ضرر کنید.

ولی خب، با همه‌ی این‌ها، اگر هر کدوم از آموزش‌ها، ایراد اساسی و مهمی داشت، حتماً اون رو اصلاح می‌کنم و پول پرداخت شده رو از 24 تا 72 ساعت، به کارت بانکی تون بازگشت می‌دم. البته بعد از بازگشت وجه، دسترسی شما به فایل‌های اون دوره، مسدود می‌شه و دیگه هیچ حقی نسبت به اون آموزش نخواهید داشت.

و این رو هم در نظر داشته باشید که شما حداکثر تا ۱۵ روز بعد از خرید آموزش، فرصت دارید تا درخواست گارانتی کنید.

خیلی ممنون از توجه تون